Bugun...


Kemaliye’de Turizm çalıştayı düzenlendi
Tarih: 27-12-2024 10:59:51 Güncelleme: 27-12-2024 10:59:51 + -


Erzincan Valiliği, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Kemaliye Kaymakamlığı, Kemaliye Belediyesi ve Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı (KUDAKA) iş birliğiyle düzenlenen Alternatif Turizm Buluşmaları Kemaliye Turizm Çalıştayı, Kemaliye Hacı Ali Akın Meslek Yüksekokulu ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Çalıştayda, başta Arapgir, Kemaliye ve Divriği olmak üzere bölgenin turizm potansiyeli ve alternatif turizm stratejileri ele alındı.

facebook-paylas
Tarih: 27-12-2024 10:59

Kemaliye’de Turizm çalıştayı düzenlendi

Erzincan Valiliği, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Kemaliye Kaymakamlığı, Kemaliye Belediyesi ve Kuzeydoğu Anadolu Kalkınma Ajansı (KUDAKA) iş birliğiyle düzenlenen Alternatif Turizm Buluşmaları Kemaliye Turizm Çalıştayı, Kemaliye Hacı Ali Akın Meslek Yüksekokulu ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Çalıştayda, başta Arapgir, Kemaliye ve Divriği olmak üzere bölgenin turizm potansiyeli ve alternatif turizm stratejileri ele alındı.

Arapgir Belediye Başkanı Haluk Cömertoğlu, çalıştayda hakkında yaptığı açıklamada, bölgenin tarihi ve kültürel zenginliklerinin ön plana çıkarılması gerektiğini vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:

“Arapgir olarak kültürel mirasımızı, doğal güzelliklerimizi ve tarihsel zenginliklerimizi koruyarak turizmde hak ettiğimiz yere gelmek istiyoruz. Bu çalıştay, bölgemizin turizm potansiyelini tanıtmak ve geliştirmek adına önemli bir adımdır. Özellikle Arapgir, Kemaliye ve Divriği’nin ortak değerlerini ön plana çıkararak destinasyon yönetimi konusunda iş birliğini güçlendirmeyi hedefliyoruz.”

Başkan Cömertoğlu, sürdürülebilir turizmin önemine de değinerek sözlerine şöyle devam etti: “Doğamızın korunması, kültürel mirasımızın yaşatılması ve yerel halkın kalkınması için sürdürülebilir turizm politikalarını hayata geçirmek zorundayız. Bu noktada ortak akıl ve iş birliği ile hareket ederek bölgeyi sadece yerel değil ulusal ve uluslararası turizm haritasında hak ettiği konuma taşıyacağız.”

Bölge turizminin masaya yatırıldığı çalıştayda, katılımcılar, bölgenin tarihi yapıları, gastronomi turizmi ve doğa odaklı etkinliklerle cazibe merkezi haline getirilmesi gerektiğini belirtti. Ayrıca, tanıtım faaliyetlerinin artırılması, altyapı yatırımlarının geliştirilmesi ve yerel halkın turizme entegrasyonu gibi konular görüşüldü. Çalıştayda, üniversiteler ve kalkınma ajanslarıyla iş birliği yapılarak akademik ve uygulamalı projelerin hayata geçirilmesi gerektiği vurgulandı.

Çalıştaya katılan yerel yöneticiler, akademisyenler, turizm sektörü temsilcileri ve sivil toplum kuruluşları, bölgenin turizm açısından büyük bir potansiyele sahip olduğunu belirterek, bu tür etkinliklerin devam etmesi gerektiğini ifade ettiler.




Editör: Keban Gazetesi / Keban Haber / Kemaliye Haberleri

Bu haber 1089 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNCEL Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
14489 Okunma
3469 Okunma
3455 Okunma
3196 Okunma
3006 Okunma
2486 Okunma
1705 Okunma
834 Okunma
775 Okunma
760 Okunma
689 Okunma
671 Okunma
592 Okunma
577 Okunma
560 Okunma
524 Okunma
522 Okunma
391 Okunma
327 Okunma
325 Okunma
321 Okunma
291 Okunma
285 Okunma
282 Okunma
14489 Okunma
4782 Okunma
4054 Okunma
4029 Okunma
3975 Okunma
3817 Okunma
3781 Okunma
3660 Okunma
3469 Okunma
3455 Okunma
3218 Okunma
3196 Okunma
3006 Okunma
2910 Okunma
2870 Okunma
2486 Okunma
2358 Okunma
1824 Okunma
1705 Okunma
1416 Okunma
1270 Okunma
1207 Okunma
1104 Okunma
1053 Okunma
SON YORUMLANANLAR
YUKARI