Bugun...


Ortaokullar Arası Münazara Yarışmasının galibi Keban Musa Coşkun ortaokulu oldu
Tarih: 22-11-2024 09:22:23 Güncelleme: 22-11-2024 09:49:23 + -


Münazara Yarışmasın galibi Keban Musa Coşkun ortaokulu oldu,İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünü, Okulumuz İdareci,Öğretmenlerini ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz

facebook-paylas
Tarih: 22-11-2024 09:22

Ortaokullar Arası Münazara Yarışmasının galibi Keban Musa Coşkun ortaokulu oldu

Münazara Yarışmasın galibi Keban Musa Coşkun ortaokulu oldu,İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünü, Okulumuz İdareci,Öğretmenlerini ve öğrencilerimizi tebrik ediyoruz

Ortaokullar arası “Aynı Pencereden Farklı Bakıyoruz” temalı münazara yarışması düzenlenen açılış töreni ile başladı.

Münazara yarışmasının açılış töreni İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yiğit’in katılımı ile gerçekleşti. İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yiğit, yarışmayı sistematik hale getirmek istediklerini söyleyerek düzenledikleri münazara turnuvaları ile sistemde yıllardır unutulmuş bir boşluğu gidermiş olacaklarını ifade ederken, “Öncelik tabi liselerden başladık. Sonrasında ortaokullara devam edip bunları artık kurumsal hale sistematik bir hale getirmek istiyoruz. Bu doğrultuda yapmış olduğumuz işlerden biriside bu münazara turnuvaları. Okullarda bu münazara kültürünün kendini veya karşıdaki arkadaşını iyi bir şekilde ifade etme ve birlikte bir şeyler yapabilme kültürünün oluşturulmasıydı aslında. Böylece sistemdeki ve süreçteki unutulmuş önemli boşluğu da gidermiş olacağız” dedi.

Merkez ve ilçelerden bütün okulların Münazara turnuvalarına dâhil edildiğini söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü Yiğit, amaçlarının farklı okullardan öğrencileri “Aynı Pencereden Farklı Bakıyoruz” temasını doğru ifade edecek şekilde bir araya getirmek olduğunu kaydederken, “Hem merkezde hem ilçelerimizde bütün okullarımızı dahil ediyoruz. 76 okulumuz var 36 grup oluştu. Bunların her biri haftalarca belki sürecek. Adı yarışma diyelim aslında önemli olan burada bir araya gelebilmekti. Farklı okul kültürlerinin tam da istediğimiz şekilde aynı pencereden farklı bakıyoruz cümlesini doğru şekilde ifade edecek şekilde bir araya gelmektir” dedi.

Eğitimin öğrenmeden öğretimden ibaret olmadığını söyleyen İl Milli Eğitim Müdürü Yiğit çalışmalarının devam edeceğini söyleyerek projede kendilerine destek veren herkese teşekkür ederken, “Eğitim öğretmeden öğrenmeden ibaret değil. Eğitim bir yaşam içerisinde hep birlikte yaşamayı, yaşam becerilerini geliştirmeyi, ortak kültürümüzü tanımayı tanıtmayı ve bir sonraki nesle aktarmayı gerektiren bir süreçtir. Bu doğrultuda bu projeye inanıp bizlere destek olan tüm ekip arkadaşlarıma ben çok teşekkür ediyorum” dedi.

Münazara Turnuvasının ilk gününde İbn-i Sina ortaokulu ve Keban Musa Coşkun ortaokulluları yarıştı. Öğrenciler belirlenen konulara özgün fikirler üreterek ve referanslar göstererek birbirlerine atıflarda bulundular.  Münazara Yarışmasın galibi Keban Musa Coşkun ortaokulu oldu

 




Editör: Keban Gazetesi / Keban Haber / Keban Haberleri

Bu haber 1025 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KEBAN Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
14630 Okunma
3508 Okunma
3503 Okunma
3358 Okunma
3022 Okunma
2511 Okunma
1723 Okunma
847 Okunma
811 Okunma
760 Okunma
719 Okunma
719 Okunma
617 Okunma
581 Okunma
558 Okunma
537 Okunma
392 Okunma
351 Okunma
344 Okunma
326 Okunma
316 Okunma
287 Okunma
286 Okunma
285 Okunma
14630 Okunma
4785 Okunma
4057 Okunma
4036 Okunma
3976 Okunma
3819 Okunma
3800 Okunma
3508 Okunma
3503 Okunma
3358 Okunma
3219 Okunma
3022 Okunma
2913 Okunma
2870 Okunma
2511 Okunma
2361 Okunma
1824 Okunma
1723 Okunma
1422 Okunma
1275 Okunma
1213 Okunma
1105 Okunma
1057 Okunma
1056 Okunma
SON YORUMLANANLAR
YUKARI