Keban Kaymakamı Furkan Atalık , Belediye Başkanı Yücel Doğan, İlçe Cumhuriyet Savcısı Gülnur Cansın Keban Çok Programlı Anadolu Lisesini ziyaret ederek, öğrencilere karnelerini verdi.
Kaymakam Atalık, öğrencilere kitap okumaları tavsiyesinde bulunarak, "Eğitim ve öğretim yılını başarıyla tamamlayıp karne alan bütün öğrencilerimizi tebrik ediyoruz. Ailelerinizle güzel bir tatil geçirmenizi diliyorum." dedi.
Programa, İlçe Cumhuriyet Savcısı Gülnur Cansın İlçe Emniyet Müdürü Hayati Çavdar, İlçe Jandarma Komutan Kıdemli Başçavuş Vekili Eyüp Dönmez, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ferhat Emre,İlçe Müftüsü Samet Çiçen Keban Çok Programlı Lisesi Müdürü Gökhan Özdemir, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.









