Keban İlçe Müftülüğü Muharrem ayının manevi ikliminde, birlik ve beraberliği pekiştirmek amacı ile Aşere programı düzenledi.
Cuma Namazından önce Kur’an-ı Kerim tilaveti, ilahiler, sohbet ve dualarla 10 Muharrem Özel Programı Yusuf Ziya Paşa Camiinde gerçekleştirildi.
Müftülükçe Cuma Namazı sonra Cami çıkışında Vatandaşlara Aşure ikram edildi.
Aşure İkramına Keban Kaymakamı Furkan Atalık, Keban Belediye Başkanı Yücel Doğan, İlçe Cumhuriyet Savcısı Gülnur Cansın İlçe Emniyet Müdürü Hayati Çavdar, İlçe Jandarma Komutan Kıdemli Başçavuş Vekili Eyüp Dönmez, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ferhat Emre, Tarım ve Orman Müdürü Hacı Turan, İlçe Tapu Müdürü Alaeddin Yararlı,İlçe Müftüsü Samet Çiçen ,katıldı.






